Online Olan

18 Mart 2014 Salı

Lazarski Üniversitesi

<Lazarski Üniversitesi< 

1993 Yılında kurulan Lazarski Üniversitesi, Varşova’da faaliyet göstermektedir, kurulduğu günden beri yükselen bir başarı grafiği vardır ve  özel yüksek öğretim kurumudur. Kalitesi nedeniyle özellikle yabancı öğrencilerin büyük oranda rağbet ettiği üniversitede 30 ülkeden yaklaşık 7000 öğrenci eğitim almaktadır. Özellikle işletme ve uluslararası ilişkiler alanında eğitim almak isteyenler için Lazarski Üniversitesi iyi bir seçenektir. Dileyen öğrenciler için bu bölümlerin master programları da bulunmaktadır ve bölümlerin eğitim dili İngilizcedir. Verdiği eğitimdeki kalite ve başarının ispatı olarak Lazarski Üniversitesi 2004, 2005 ve 2006 yıllarında değişik dallarda birincilikler almıştır. Üniversite oldukça modern bir kampüse sahip olup, öğrencilerin verimli bir eğitim alması için gerekli tüm donanımlara fazlasıyla sahiptir.

<Eğitim Sistemi - Kabul Koşulları<

Lazarski üniversitesine başvuru yapan adaylar, lise dersleri ve akademik yetkinlik ve becerileri saptandıktan sonra, yabancı dil seviye tespit sınavına alınır. Üniversitede bölümleri İngilizce ya da Lehçe olarak okunabiliyor ve tercih öğrenciye ait. Dil hazırlık programları öğrencinin seviyesine göre oluşturulan gruplarda uygulanmakta olup, başlangıç düzeyine göre bir ya da iki sömestr sürede tamamlanabiliyor.

Bölümler-Ücretleri(euro)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder